Politică de anulare

  1. Accesul în vederea efectuării unei comenzi este permis oricărui Utilizator. Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale prin e-mail. Prin plasarea comenzii pe site, clientul acceptă acestă formă de comunicare.
  2. Contractul se consideră încheiat în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice, a confirmării acceptării comenzii plasată de către Cumpărător. Imediat după plasarea comenzii, cumpărătorul va primi e-mail-ul de confirmare a acceptării comenzii. Din momentul primirii confirmării de acceptare a comenzii, clientul nu are posibilitatea de a solicita anularea comenzii.
  3. Contractul este compus din comanda lansată de cumpărător și confirmată de către vânzător și prezenții Termeni și Condiții.
  4. În cazul în care comanda nu va putea fi procesată, cumpărătorul va fi informat în cel mai scurt timp. O comandă neconfirmată de către vânzător va fi considerată o comandă anulată. În cazul în care s-a realizat plata pentru o comandă neconfirmată, vânzătorul va rambursa suma respectivă în termen de 7 zile lucrătoare.
  5. Contractul este cu executare imediată, având ca obiect obligația vânzătorului de a transmite cumpărătorului proprietatea unui bun în schimbul unui preț pe care cumpărătorul se obligă să îl plătească.