Recunoscând că există o ierarhie în Univers și pornind de la principiul ca nimic nu este static, ci că totul este energie care vibrează în jurul nostru, putem să înțelegem cum numerele transmit o energie care influențează tot ceea ce există și că forța lor îl atinge și pe om, modelându-i caracterul și destinul.
Conform teoriilor care stau la baza numerologiei, numele și data nașterii (a cărei vibrație nu se schimbă niciodată, aceasta constituindu-se într-o constantă a vieții fiecăruia dintre noi) creează o formulă numerică ce-l însoțește pe om pe tot parcursul vieții. Vibrațiile emise de data nașterii și de nume ne permit, între altele, să facem o analiză a caracterului și personalității omului, incredibil de exactă, să identificăm capacitățile, calitățile puternice și sensibile ale personalității, cu scopul de a realiza un program fix de comportare personală și profesională pentru a garanta bunăstarea și prosperitatea, deci creșterea calității vieții.
Nu este vorba despre nimic magic și nici profetic. Este vorba despre calcule matematice concrete și interpretare obiectivă, căci numerologul lucrează cu baze și principii fixe, fără să facă aprecieri subiective și fără să se lase influențat de subiectul analizei. Subiect care reprezintă, de fapt, un sistem, fie acesta celulă, om, familie, organizație, instituție, societate, etc.
Scopul nostru firesc nu este de a ne schimba lumea, ci să ne schimbăm pe noi înșine, să evoluăm, să ne aprofundăm cunoașterea, pentru a vedea lumea cu alți ochi, pentru a înțelege mai bine complexitatea realităților care ne-au format și ne înconjoară în permanență.
Urmând principiul firesc al procesului de dezvoltare, din interior spre exterior, cu care ar trebui să opereze orice sistem educațional, aducem astăzi în fața dumneavoastră un model ce completează tabloul metodelor de eficientizare a practicii educaționale: modelul numerologic de tipologizare, menit să optimizeze:
Elevii au capacități și calități ascunse în ei, însă și le vor manifesta în exterior în moduri diferite, în conformitate cu mediul lor de viață, cu dorințele și scopurile acestora. Ei sunt condiționați de o mulțime de factori – calitățile părinților, cifra de vibrație a țării, a orașului, a adresei, a numărului apartamentului și numărului de oameni care trăiesc în același apartament, nivelul de cultură și de civilizație al țării în care s-a născut, cultura și subcultura care și-au exercitat influențele asupra lui, obieciurile, tendințele, valorile, ș.a.m.d.
În acest sens, cadrul didactic va opera în cadrul modelului numerologic de tipologizare cu arhetipurile cifrelor de vibrație 1- 9, toate procesele din univers petrecându-se, de altfel, pe baza acestor cifre, într-un proces continuu, de la 1 la 9.
Într-o piramidă a valorilor inversată, astăzi copiii își doresc să devină milionari, politicieni, vedete, șmecheri, orice, dar numai om dacă se poate nu.
Modelul numerologic de tipologizare reprezintă acel instrument concret și eficient prin care tânăra generație poate fi adusă subtil pe calea modelelor arhetipale, care se vor constitui nu în antiteze ale procesului evolutiv firesc al civilizației noastre, ci chiar în ancore ale progresului umanității.
© Asociaţia Numerologilor din România | Toate drepturile rezervate | Developed by BluDeskSoft